şallarım





Farketmeden bir hayli ara vermişim bunu telafi için yaptığım şalları ekliyorum. Üstteki iki şalı severek kullanıyorum ikiside çok kolay. Beyazını ise sevgili zeynep için yaptım düğününde gelinliğinin üzerine gelinlikler genelde süslü olduğu için ben şalı sade yapmaya çalıştım. Ben severek yaptım dilerim oda severek kullanır. Şal olarak kullanmasada örtü olarakta kullanabilir kendi isteğine göre.... Hayat ona hep güzel şeyler gösterir inşallah. Bu arada şala işlediğim deseni yanlış hatırlamıyorsam beyaz zambaktan almıştım eğer yanlış hatırlıyorsam lütfen düzeltin. Konu mankenliğimde başladı hadi hayırlısı:))))
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

9 yorum:

  1. Munevver dedi ki...

    SEVGILI FETHIYE HEPSIDE COK GÜZEL OLMUS ELLERINE SAGLIK IYI GÜNLERDE KULLAN.AYRICA ZEYNEP EDE MUTLULUKLAR DILERIM SALINIDA HEP MUTLU GUNLERDE KULLANMASINI ALLAH TAN DILERIM SEVGIYLE KAL...
    AYRICA YORUM BOLUMUNUDE BIZLERINKI GIBI YAPARSAN YORUM BIRAKMAK KOLAYLASIR...

  2. fethiye (acemice) dedi ki...

    münevver ablacığm teşekkür ederim. bloğu düzenlemeyi öğrenmeye çalışıyorum öğrenir öğrenmez onuda düzenleyeceğim..

  3. Munevver dedi ki...

    sevgili fethiye onu bende bilmiyorum benim siteyi oglum yapti.ben h1c anlamiyorum.blogu olanlara sor istersen.kusura bakma yardimci olamadigim icin.sevgiler

  4. JANJANLI dedi ki...

    hepsi çok güzel iyi günlerde kullanın

  5. semra dedi ki...

    Hepsi de çok hoş görünüyor. Yaptıklarınızın tariflerini de paylaşacak mısınız? Sevgiler.

  6. nsevil dedi ki...

    canım çok şık olmuş hepsi.güle güle kullan.zeynep'te iyi günlerde kullanır inşallah.
    http://destek.blogspot.com adresi yardımcı olur sanırım sana
    münevver ablanın dediği yorum kısmını düzeltmen için,
    setting kısmından düzenliyebilirsin.
    soracağın bişey olursa mail at.
    sevgiyle..

  7. fethiye (acemice) dedi ki...

    sevgili münevver abla, özlem, semra, nagihan yüreğimi ısıtan güzel sözleriniz ve ziyaretiniz için teşekkürler.......

  8. Gülay dedi ki...

    Merhabalar, ben almanyadan Gülay. Bu sayfaya gecen gün rastladim. Cok güzel seyler var. Hepsi birbirinden hos. Ben 22 yasindayim ve haliyle ceyizmi düzmeye calisiyorum :) Fethiye ablacim salarin birbirinden güzel, hele mor olan yokmu!Bana o salin örülüsünu tarif edermisin rica etsem?

  9. Adsız dedi ki...

    SLM
    MNBER
    NERDESİN
    NEAPİSEN NEEWDİSEN BY