KANDİL















TÜM MÜSLÜMANLARIN MİRAÇ
KANDİLİ MÜBAREK OLSUN!



  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

1 yorum:

ZEYNEP'İN DÜĞÜNÜ






















Eveeeeet nihayet zeynep'imizin düğününe de gidebildik. Bir kuğu kadar güzeldi bahtıda güzel olur inşallah. Anne ve babalarını çocukken kaybettiler ablası arkadaş ve annelik yaptı. Bizde canımız gibi sevdik şimdi kendi yuvasınıkurdu. Canım benim ömür boyu mutluluklar diliyorum. Bu arada yeşil buluzumu bitirdim kollarını takmadan ve taktıktan sonra iki halini de çektim arkadaşımada aynısını yapmaya başladım arkası bitti. Okullar açılmadan işlerimi tamamlamaya çalışıyorum malüm kış geliyor daha siyah iplerim hırka yapılmayı bekliyorlar...



  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

5 yorum:

İPİN AZİZLİĞİ




Bir kaç günden beri bilgisayarımı açamıyorum. çok yoğunum çoook :) arkadaşım için yaptığım hırkanın ipi bitince yarım kaldı bursadan ip bekliyoruz efendim bu arada bende boş dururmuyum? durmaaaam. Hemen kendim için hırka başladım ön arka bitti kollar bitmek üzere ikiside yarım ikisininde fotoğlaflarını çektim bitmeden birşeylere benzetmek zor ama olsun ben sizinle paylaşmak istedim. Bu arada yeşil olan benim ki.
Bitmişlerini benim mankenliğimde göreceksiniz efendim. Şimdilik sevgi ile kalın güzel günler..
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

5 yorum:

DEPREM VE SONRASI



17,08,1999 Evet altı yıl geçti üzerinden. Acı kayıplar verdi bu şehir ve bu ülkenin insanları depreme. Depremde kaybettiklerimize allahtan rahmet, sevdiklerini kaybedenlerede sonsuz sabır diliyorum. Ben deprem anını yaşamadım tatildeydim beş gün sonra geldim artçıları yaşadım. Aslında çok şanslıydım o büyük sarsıntıda burada olsaydım bugün yaşıyor olamazdım belkide. Depremi yaşayanlar da uzun süre hemde çok uzun süre etkisini üzerlerinden atamadılar. O gece kardeşim istanbuldan evi aradı burada deprem oldu biz iyiyiz dedi. Gece yarısı neler olduğunu ve boyutunu anlaymadık tabiki. Gün ışıdığında önce istanbulda olan üç kardeşim için endişelendik üç gün içinde onlara ulaşıp iyilik haberlerini aldık, fakat benim bütün arkadaşlarım burada can kaybının en yoğun olduğu bölgelerdeydiler ve izmite gelene kadar kimseye ulaşamadım. Sonra göçükten çıkanlar, hastanede kalanlar....
Deprem öldürmüyor aslında biz insanlar kendimiz ve sevdiklerimizin canına kıyıyoruz üç beş kuruş için malzemeden çalarak, düzensiz ve temelsiz binalar kurarak. Hekesin aklında olaması gereken şu bence; hepimiz öleceğiz ve bu dünyadan giderken yanımızda hiçbir götürmeyeceğiz. Bu dünyada kazandıklarımız birtek insanın canını yakmaya değmezken insanlar nasıl bir düşünce ile onları öldüreceğini bilerek çürük binalar kurarlar?

Aslında konuşacak, anlatacak, dile getirilecek o kadar çok şey varki! Sadece çürük binalar kuranlar değil bu binalara izin verenler yada sistem demeliyim belki. İnsanlara değer verdiğimiz zaman bu sorunları aşabiliriz belki bilemiyorum. Yeterince bilinçlenince ...
Dileklerim o kadar çok ki arkadaşlar hangisini dile getirsem bilemiyorum...
İnsanlara insan sevgisi ile dolu yürekler diliyorum....
Belki o zaman bir şeyler değişebilir.

  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

4 yorum:


Hedef 1 milyon bileklik
Her 2 dk. 1
Saatte 34
günde 822
yılda 300.000 çocuk daha sokakta yaşamak zorunda kalacak
Yarın yolda yürürken onlara acıyarak bakmak veya kızıp bir çözüm yokmu demek yerine bir adım atalım hep birlikte. Sokak çocukları için bizde birşeyler yapalım çözümün parçası olalım hadi...
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

2 yorum:

BEN GELDİİİM



Kara bahtım kem talihim taşa bassam iz olur, ağustosta göle girsem balta kesmez buz olur. Demiş atalarımız merhaba demeden nedenmi bu sözü yazdım?
Bakın şimdi; bu yıl programımızı kardeşime göre yapmıştık onlar gelince deniz güneş olayına girecektik ya onlarla birlikte yağmurlarda gelince denizi de güneşi de evin balkonunda görür olduk :((( Neyse çevre gezileri, küçük piknikçikler, kahvalıtı organizasyonları ile telafi ettik. Çocukların bahtsızlığımı bizim bahtsızlığımız mı bilemedik.
Bu arada geçenlerde bahsettiğim hırkanın resimlerini de çektim. Bakalım beğenecekmisiniz bir haftada ördüm çok kolay bir model bir arttırıp bir eksilterek yapılıyor son günlerde her kesin üzerinde şal, atkı, bere'de var bu modelden. Bu arada bitmek üzere olan arkadaşım esra için tığla yaptığım bir hırka var umarım ipi yeter. Çok heyecanlandım geçen hafta gezmeler tozmalara rağmen çabuk yürüyen bir model ve bir kolu kaldı bitmesine...

  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

6 yorum:

tatildeyiiiiiiimm


Sevgili dostlar kardeşim ve eşi geliyor işlerimi de alıp deniz kum ve güneşe gidiyorum. kalbim sizinle fırsat buldukça sizi ziyart edeceğim. öpücükler sevgiler......
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

5 yorum:

Gidenler Ve Kalanlar


Giden için her şey kolaydır. Hayatında bir şeyleri tamamlamış, yeni bir şeylere başlamıştır. Onun heyecanı ve zevkini yaşayarak gider.
Ya kalan?
Kalan şaşkındır. Giden kendinin bir parçasıdır. Elidir, koludur, aldığı nefestir beklide giden. Yaşamının bir parçasıdır yani. Yaşamının gidenden önceki hali nasıldır? Hatırlamaz belki. Şimdi nasıl yaşayacaktır? Şimdi hangi işi, uğraşı nasıl hangi organı ile yapacaktır? Aldığı nefes bile uzun süre yarım olacaktır beklide.
Beklide……
Gidenin gözleri yeni yaşamın heyecanı ve mutluluğu ile parlarken, kalanın yüreği ateşlerde dağlanırken gözlerine vuran acı ve hüzündür ….
Hayatını sürdürmeye devam eder giden. Yeni bir mekâna, insana alışkanlıklara dikmiştir gözünü bakmadan arkasında kalana.
Alıp kendini gitmiştir yani.
Kalan; gidenin gidişinin nedenini anlayamamış, yaşamın neresinden tutacağını bilmeden kalmıştır öylece yalnız, çıplak ve bir başına. Akıp giderken yaşam o ayakta kalmaya çalışmaktadır sadece.
Siz hiç gittiniz mi?
Siz hiç kaldınız mı?
Giden kendi için gitmiştir. Kalan ise acısını ve hüznünü yaşayıp tamamladıktan sonra nefes almaya başlayacaktır yeniden. Yani hayat her kes için akıp gidecektir. Acılarımızın farkına varmadan …………..

Bir magazin programı izliyordum sonra kendimi bilgisayar başında buldum. Yazdıklarımı dönüp kontrol etmeden yayınlıyorum sanki düzeltirsem bir şeyler eksik olacakmış gibi geliyor bana. Bazen yazarım ama ilk defa birileri yazdıklarımı, duygularımı okuyacak çok heyecanlıyım. Sürçü lisan ettiysem affola!



  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

1 yorum:

imdaaaat!

Birkaç günden beri bir hırkaya başlamaya çalışıyorum ama bir türlü modeline karar veremedim. daha doğrusu ne kadar site gezdiysem birtane bile bulamadım:(( elinde siyah renge uygun bir hırka modeli olan veya güzel hırka modellerinin olduğu bir site bilen varmıııı?
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

1 yorum:

SOBELENDİM


Sobelenenler arasına katıldım maalesef. Ben ne yazacağım şimdi?
Neyse yazmaya başlayınca arkası gelir herhalde.


İlk mutfak maceran neydi, neler hatırlıyorsun?

Ben kendimi bildim bileli hep mutfaktaydım. Ilkokuldayken annem bana hamur yoğurup ekmek yapmayı öğretirdi ( canım bemimmmm) tuzunu, mayasını ayarlamayı öğretirdi . Bu daha sonra sac'ın başına geçip ekmeği açıp pişirmeye döndü zamanla elini yakmadan ateşi canlı tutup ekmeği yakmadan pişirmeyi öğrendim babamda benim yaptığım şekli kaymış yamuk açılmış ekmekleri birkerede büyük bir iştahla yiyip kızımın elinden çıkan ilk ekmeği yiyenler hasta olmaz derdi. Ortaokulda (tabiki bunlar yaz dönemlerine rastlardı) hemen hemen bütün tencere yemeklerini öğrenmiştim..
Soruyu tekrar alabilirmiyim? :) ilk mutfak maceramı hatırlamıyorum desem:))

Yemek yapma stilini en çok etkileyen kimdi?
annem ve son zamanlarda da eşim. Hala annemin öğrettiği yemeklerden zevk alıyorum. Eşimde yeni yemekler üretme konusunda harikadır yeni tatlar ortaya çıkarmaya bayılır. Eeee bende doğal olarak onlardan etkileniyorum:)

Yemeğe ve yemek dünyasına olan ilgini kanıtlayan bir resmin var mı? Bize göstermek ister misin?
Yemek yerkenkiler dışında maalesef yok :)

Mutfakta kendisine karşı fobin olan bir şey var mı? Yaparken seni/avuçlarını terleten bir yemek mesela?
Kek yapamıyordum. Ne zaman kek yapsam ya kabarmaz ya bir şeyler az olur tatsız olurdu. Amaaa Iki sene önce bir tarifle korkulu rüyam sona erdi :)

Mutfakta hangi yardımcını vazgeçilmez buluyorsun? Alıp da çok gereksiz bulduğun nedir mutfakta?

Mutfağa girip şöööööyle bir baktım neleri tezgahı üzerinde neleri altında tutuyorum diye işte sonuç:
Rondom, blendırım, kesme tahtam, mikrodalga fırınım merdanem ve bıçaklarım…onlarsız olmaz
Bir arkadaşımızın hediyesi geldiği gibi duruyor filtre kahve makinası hiç kullanmıyorum. Neyapayım onun kahvesi bana zevk vermiyor…üstelik çok kalabalık…

Bir kaç garip belki de komik yemek çeşidi söyle, senin çok sevdiğin ama senden başka kimsenin sevmeyeceğini düşündügün bir yemek.
Garip şeyleri zaten yemem :) banim aklıma gelmeyen varmı diye eşime sordum, sen normalleri bile yemiyorsun ki! Dedi…

Hangi 3 malzemeden veya yemekten vazgeçemezsin?
Sarmısak, makarna ve annemi yaptığı salça

Üç kısa soru daha. En çok sevdiğin dondurma çeşidi...
Fıstıklı, cevizli, karamelli.

Asla yemeyi düşünmediğin şey...
Karides ve benzeri deniz böcekleri

Özel bir yemeğin/ spesiyalin var mı?
Aslında özel değil ama buralarda kimse sac ekmeği yapmadığı için yaptığım bazlamalara herkes bayılır…
Seni sobeleyen ebeleyen aşçı:
Sevgili manolya ve emel beni sobelediler..

Sobelediğin Ebelediğin 3 aşçı:
Ülkemizde aşçı olmayan bayan varmıdır bilmiyorum ben henüz aramıza katılan
edaca
türkülerle ve takılarla arası iyi olan
sebboy
ve bizimle kitap ve izlediği filmleri paylaşan
hobikeyfi' nden burcuyu
sobeliyorum umarım benden önce sobelenmemişlerdir:)
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

6 yorum: