MİNDERLER



Minderler sizlere ne hatırlatıyor ? Bana serin yaz sabahlarını hatırlatıyor annem, anneannem, teyzemler ve iki yengem sabah 6,5- 7 gibi uyanır bahçede divanlarımızın üzerine oturup elişlerini yaparlardı bende battaniyemi alıp divanın üzerindeki minderlein arasına gömülüp uyurdum:)) 8-9 yaşlarındaydım o sabahları düşününce yüreğim huzur doluyor. Şimdi ise minderi kalorifer peteğinin yanına koyup yanıma kahvemi alıp dışardaki yağmuru ve yağan karı izliyorum. İzlerken de sahip olduklarıma şükrediyorum.....
Sizler için bir kaç tane minder modeli hazırladım.Bakalım sizlerede birşeyler hatırlatacaklarmı?


  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

9 yorum:

  1. akçahan dedi ki...

    Ne güzel bir hatıra Fethiye. Şimdi insanları bunaltan böylesine ferahlık verici anları yaşamamak. Çocuklarıma baktıkça üzülüyorum ne oyun ne de bizim büyüdüğümüz rahat ortamlara sahipler. Sen öğretmen olarak çok iyi bilirsin, akşama kadar okul, hafta sonu dershaneye gidiyorlar çocukluk mu, çile mi belirsiz. Minderler güzel be Fethiye, dostluk, komşuluk hatırlatır, şu karlı boranlı günlerde de kalorifer dibinde ki yerini aldı bile. İyi tatiller,hoşçakal.

  2. NuR dedi ki...

    Sevgili Fethiye,
    Minderlerin yaşamımızdaki hoş anıları bitmez. Ben de gözüme kocaman gözüken sobanın yanındaki minderde(anneanemin yaptığı) incecik dilimlenmiş portakal ve petibör bisküvi yemelerimi anımsadım.
    Sevgiyle kal.

  3. Adsız dedi ki...

    Minderler bana nedense hep huzuru hatırlatır. Üzerine oturduğumuz her minder sanki bir anlamda tüm yorgunluğumuzu , sıkıntılarımızı bizden alıp götürür gibi gelir. Paylaştığın minder modelleride harika.

  4. ruchan dedi ki...

    Ne güzel anınız varmış minderlerle ilgili. Bende artan ipliklerimi değerlendirmek için böyle minder,yastık kılıfları yapıyorum. Ama hala yarım kalmış beni bekliyorlar. Fırsat bulupta bitirebilirsem blogumda yayınlayacağım.
    Sevgilerimle:)

  5. akçahan dedi ki...

    Fethiye, nerelerdesin. Okullar da tatil, bekliyoruz sayfana.

  6. Adsız dedi ki...

    Minderleri ben de çok severim.Bunlar da çok güzeller hatırlattıkları da.Sevgiyle kal!

    www.blogcu.com/zeynocan

  7. manolya dedi ki...

    Iyi misin? Lütfen bir ses ver, merak ettim.
    Sevgiler

  8. Adsız dedi ki...

    Merhabalar bu minderler harika olmuş.Ben de sizi yeni bloğuma bekliyorum.

  9. acemice dedi ki...

    sevgili dostlar üç aydan beri adsl denen cihazdan çekmediğimiz kalmadı. servise gitti geldi olmadı birdaha gitti gelemedi kargoda kayboldu..... bu hikaye uzadı yani, benimde her seferinde hevesim kursağımda kaldı. bu yüzden dostlarımla aramıza zaman girdi:( neyse bu adsl tekrar bozulmazssa sizlerleyim:)))
    sevgiler....