giysi kalıpları-2

işinize yarayacağını düşündüğüm birkaç giysi kalıbını daha sizlerle paylaşıyorum.işinize yarayacağını umarım. bele oturan geniş etekli kuplu bir kalıp arıyor ve bulamıyorsunuz, bende bulamıyurun. ama bu çizimlerle kendime göre bir kalıp uydurdum. elimdeki bir elbise kalıbını baz aldım onun üzerinde değişiklikler yaptım şimdilik teğel aşamasında bitince hala resinin çekilmesini bekeleyen diğer giysilerim gibi sıraya girecek : ) ...
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

1 yorum:

  1. Figen Öztürk dedi ki...

    Çok teşekkürler. Benim işime yarayacak bunlar. Dikiş dikmiyorum ama anneme diktiriyorum. Dikmek çok istiyorum. Bakalım bunlarla başlarım belki.Sevgiler Figen.